Alza spouští hromadné nakupování. Když jí najdete zákazníky, ušetříte

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 62

Názory k článku

16. 05. 2020 07:58

článek je reklama. ta služba je blitka.. jak se bude pět trotlů dělit o apple watch kvůli pětistovce, kerou ušetřej? ufon jede na piku?
edit: špatně sem si to přečet, pětikilo ušetří každý ze skupiny nejapných osob, jež si koupí dohromady v pěti lidech jedny předražené hodinky za 10+ tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 18:54

Dalsi krucek k dokonale spotrebni spolecnosti a spouste nepotrebneho zbozi. Je to dobry obchodni i psychologicky tah - "tvl to musis mit taky, kdyz to bude mit on" ...a planeta place :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 15:52

Mno, a dá se aspoň s tou skupinovou slevou dostat na cenu, kterou mají jiné obchody?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 15:43

Alza je super, ked si objednate nieco, co potom mozte ist sami reklamovat. Ja som ale spravil chybu, a objednal som si chladnicku... Nikomu neodporucam. Toto je moj pribeh: 4.5 mi prisla objednana chladnicka. Bola drahsia, ale v cene bola aj vynaska na 5 poschodie + samozrejme to bola alza, kde nikdy nebol problem s reklamaciou atd. Chladnicku sme vybrali z krabice, dali na miesto, a ako to uz byva, nesmie sa pustat par hodin kym sa ustali. A tak prisiel vecer, ja som zasvietil, a vsimol som si zvlastne tiene na predku mojej chromovej novej chladnicky. Povedal som si, to bude len folia.. ale ked som ju dal dole, zistil som ze predne dvere su plne malych preliacin. Nieco ako ked na auto popadaju na ulici krupy. Skusil som teda zavolat do alzy, a popri vyhravaniu, ze som xty v poradi, som na nete nasiel stranku reklamacii. Tak som to tam zadal a problem vyrieseny. Na druhy den sa ale nic nedialo, a tak som sa rozhodol ist na pobocku a opytat sa, ako dlho to trva. Predsalen, rodina s dvoma detmi bez chladnicky nie je bohvieco. Tam som dal pani cislo reklamacie, a ta mi bez nejakej komunikacie vytlacila stitok na tlaciarni a vraj to mam nalepit na reklamovanu vec. Tak som jej vysvetlil, ze keby som to mal ako doviest na pobocku, asi by som si neobjednaval dovoz. Povedala mi teda, ze to mam doviest na pobocku. Na otazku, ze ked to doveziem, ci nebudu tvrdit, ze som to poskodil ja, mi neodpovedala. Nasraty som odisiel. Vedla mna podobne nahnevany pan sa pytal na aktualizaciu jeho reklamacie po 20 dnoch !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 14:54

Miluju tyhle slevove akce na Alze Produkty samozrejme predrazene. Vy ale dostane slevu perfektnich 500Kc Kouknete na heureku a najdete produkt levnejsi treba o 1500Kc Proste jak mi jiz jednou operatorka alzy psala. Nevi jaka je cena na jinych eshopech ale proste na ALZE se jedna o slevu No nekup to kdyz je to na Alze ve sleve ale jinde to je bez slevy jeste levnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 14:54

pak ale nechápu smysl jejich reklamy v televizi, protože díky dlouholeté hrubě obtěžující a urážlivé reklamě (zákazníkům se netyká a neřve se na ně!!!!) jsem na Alze já ani celá moje rozvětvená rodina nenakoupil dlouhé roky nic. I kdyby to měli levnější (což rozhodně nemají) kupuji právě kvůli té jejich odporné reklamě jen u konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 13:35

Docela zajímavá situace bude, až bude ze skupiny 10 kupujících, 2-3 vratky bez udání důvodu.
Jestli se zbytku doúčtuje poskytnutá sleva za nerealizovaný objem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 05. 2020 13:23

hm uzasny
a tretinku - jediny celkem uzitecny benefit pro stale zakazniky zatrhli proc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 05. 2020 13:05

Vymejšlej kraviny, ale aby dali slevu někomu kdo tam má utraceno stovky tisíc a má tam účet 15 let, to ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 12:48

Alza, to jsou tragedi. Reklamace = horor, zbozi obvykle o X procent drazsi. 3x jsem jim dal sanci, nevyuzili toho. Zajimavy pocteni na Googlu, staci dat do vyhledavace "alza problem".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 05. 2020 12:29

V Alze by se měli prvně začít starat o stávající zákazníky, protože komunikace je opravdu hrozná a poslední dobou je to s objednávkama jedna chyba za druhou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 05. 2020 12:17

To je správný obchodní tah, dobrá motivace pro kupující a navíc zajištění si budoucích kupujících či toho, že produkt aspoň zakoupí u vás a ne konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor